بخشودگی جریمه بیمه شخص ثالث موتورسیکلت سال 99

در مطلب فوق طرح بخشودگی دیر کرد بیمه ماشین آلات کشاورزی و موتورسیکت شرح داده شده است

در طرح بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی طبق دستور بیمه مرکزی، شرکت‌های بیمه موظف شده‌اند از ابتداي تير ماه  به مدت سه ماه برای اجرای صد درصدی جرائم موضوع بند (ب) ماده 24 قانون بیمه شخص ثالث موتورسیکلت و ماشين‌آلات کشاورزی فاقد بيمه‌نامه اقدام کنند. البته این بخشودگی برای بیمه‌نامه‌های یک ساله اعمال می‌شود. با توجه به اجباری بودن بیمه شخص ثالث برای تمامی موتورسیکلت‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی، اگر صاحبان موتورسیکلت و ماشین‌آلات کشاورزی تا به حال برای خرید بیمه شخص ثالث اقدام نکرده باشند یا تمدید بیمه‌نامه آنها به موقع انجام نشده باشد، در زمان خرید بیمه موظف به پرداخت جریمه دیرکرد هستند. اما در حال حاضر طرح ملی بخشودگی جرائم دیر کرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها فرصت مناسبی را برای موتورسواران ایجاد کرده است تا این افراد بتوانند با پرداخت حق بیمه مناسب و بدون احتساب جریمه دیرکرد، از حمایت‌های بیمه‌ای برخوردار شوند.  متاسفانه در حال حاضر فقط 5 درصد موتور سيكلت ها بیمه‌نامه دارند و 95 درصد آنها بدون بیمه‌نامه شخص ثالث موتورسیکلت تردد می‌کنند.

راهنمای دریافت خسارات بیمه

افت قیمت خودرو در زمان تصادف از جمله اتفاقاتی است که بیشتر افراد با این حادثه ناخوشایند مواجه می‌شوند. اما در چنین شرایطی چه باید کرد؟

راهنمای دریافت خسارت بیمه

مشکلات حقوقی بیمه

اصولاً بیمه یک قرار داد و توافق بین شرکت یا سازمان بیمه ای با افراد حقیقی و حقوقی جامعه است . هرگونه توافقی که شده باشد لازم الاجراست .

معرفی تیم حقوقی مشکلات بیمه

همه چیز درباره بیمه تکمیلی دانا

ارائه کارت طلایی به بیمه شدگان، طرح آنکال 24 ساعته پزشکان بیمه دانا، سیستم مشاوره و ارجاع و ... از خدمات بیمه تکمیلی است.

معرفی بیمه تکمیلی بیمه دانا