بخشودگی ۱۰۰% جریمه بیمه شخص ثالث تا پايان بهمن 98

این مطلب در رابطه با بخشودگی جریمه بیمه شخص ثالث تا پایان بهمن 98 توضیح داده شده است

بنا به اعلام رئیس بیمه مرکزی ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، تمامی جریمه‌ دیرکرد بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه از جمله خودروهای سواری، تاکسی، کامیون و اتوبوس شامل بخشودگی شده است.

  مالکان این خودروها می‌توانند تا پایان بهمن ماه، بدون پرداخت جریمه دیرکرد نسبت به تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث خود اقدام کنند و از این بخشودگی بیمه‌ای بهره‌مند شوند. کلیه افرادی که تاریخ بیمه‌نامه شخص ثالث‌شان به اتمام رسیده است از این فرصت طلایی استفاده کنند. زیرا بر اساس این طرح ، در صورتی که افراد تا پایان بهمن ماه ۹8 نسبت به تمدید بیمه شخص ثالث خودرو خود اقدام نفرمايند، ملزم به پرداخت کامل جریمه دیرکرد تمدید بیمه ثالث هستند. در واقع این بخشودگی تنها شامل آن دسته از مالکان است که تا پایان بهمن بیمه ثالث خودروی خود را تمدید نمايند .

راهنمای دریافت خسارات بیمه

افت قیمت خودرو در زمان تصادف از جمله اتفاقاتی است که بیشتر افراد با این حادثه ناخوشایند مواجه می‌شوند. اما در چنین شرایطی چه باید کرد؟

راهنمای دریافت خسارت بیمه

مشکلات حقوقی بیمه

اصولاً بیمه یک قرار داد و توافق بین شرکت یا سازمان بیمه ای با افراد حقیقی و حقوقی جامعه است . هرگونه توافقی که شده باشد لازم الاجراست .

معرفی تیم حقوقی مشکلات بیمه

همه چیز درباره بیمه تکمیلی دانا

ارائه کارت طلایی به بیمه شدگان، طرح آنکال 24 ساعته پزشکان بیمه دانا، سیستم مشاوره و ارجاع و ... از خدمات بیمه تکمیلی است.

معرفی بیمه تکمیلی بیمه دانا