ویژگی بیمه نامه های عمر و پس انداز

یمه عمر و پس انداز، قراردادی است که به موجب آن در صورت فوت بیمه شده یا پس از موعد مقرر، سرمایه تعیین شده به بازمانده،یا خود بیمه شده پرداخت می شود.

 بیمه عمر یا بیمه زندگی قراردادی است که به موجب آن بیمه گر در مقابل دریافت حق بیمه،متعهد می شود که در صورت فوت بیمه شده یا در صورت زنده ماندن بیمه شده در موعد تعیین شده در قرارداد ، سرمایه تعیین شده را به بیمه گزار،بیمه شده یااستفاده کننده معین شده از سوی وی بپردازد.

  1. تضمین سود سرمایه گذاری در بلند مدت
  2. امکان بازخرید بیمه نامه برای بیمه گذار
  3. امکان برداشت بیمه گذار از محل اندوخته بیمه عمر
  4. امکان پرداخت وام به بیمه گذار از محل اندوخته بیمه نامه بدون نیاز به ضامن (وقتی شخصی بخواهد از بانک وام دریافت کند حتما نیاز به دو ضامن معتبر خواهد داشت در صورتیکه در این بیمه نامه بدون نیاز به ضامن امکان اخذ وام برای فرد بیمه گذار وجود دارد.
  5. امکان دریافت سرمایه بیمه در پایان مدت بیمه نامه به طور یکجا توسط بیمه گذار (یعنی از محل اندوخته های حق بیمه سرمایه ای تشکیل می شود که در پایان مدت بیمه نامه به صورت یکجا به بیمه گذار پرداخت می شود که سرمایه گذاری محسوب می شود.
  6. امکان افزایش سرمایه بیمه برای رفع اثرات تورم و جبران کاهش قدرت خرید بیمه گذار
  7. امکان پرداخت حق بیمه به صورت یکجا و اقساطی در این بیمه نامه
  8. پرداخت سود مشارکت در منافع شرکت بیمه
  9. جبران اقساط حق بیمه های معوق از طریق اندوخته بیمه گذار در شرکت بیمه(یعنی زمانی که فردی از بانک وام می گیرد در صورت عدم پرداخت اقساط در سررسید جریمه به وی تعلق می گیرد اما در بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه به این شکل نیست و در صورت تعویق در پرداخت اقساط، شرکت بیمه از محل اندوخته این اقساط را پرداخت می کند .
  10. معافیت مالیاتی از مزایای ویژه این بیمه نامه است و این بیمه نامه مشمول قانون مالیات بر ارث نمی شود .

راهنمای دریافت خسارات بیمه

افت قیمت خودرو در زمان تصادف از جمله اتفاقاتی است که بیشتر افراد با این حادثه ناخوشایند مواجه می‌شوند. اما در چنین شرایطی چه باید کرد؟

راهنمای دریافت خسارت بیمه

مشکلات حقوقی بیمه

اصولاً بیمه یک قرار داد و توافق بین شرکت یا سازمان بیمه ای با افراد حقیقی و حقوقی جامعه است . هرگونه توافقی که شده باشد لازم الاجراست .

معرفی تیم حقوقی مشکلات بیمه

همه چیز درباره بیمه تکمیلی دانا

ارائه کارت طلایی به بیمه شدگان، طرح آنکال 24 ساعته پزشکان بیمه دانا، سیستم مشاوره و ارجاع و ... از خدمات بیمه تکمیلی است.

معرفی بیمه تکمیلی بیمه دانا