Written by on

بیمه دانا خدمات درمانی را فقط به صورت گروهی ارایه می‌دهد، باید بدانید سقف تعهدات خدمات بیمه تکمیلی دانا بر اساس توافق بین این شرکت بیمه و شرکت متقاضی تعیین می‌شود بنابراین افراد بعد از این که از طرف سازمان‌شان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند باید نکات زیر را در نظر بگیرند.

  • بیمه‌شدگان در انتخاب هر یک از بیمارستان‌ها در داخل کشور آزاد هستند و در صورتی که بخواهند به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کنند بهتر است ابتدا از شرکت بیمه معرفی‌نامه دریافت کنند.
  • فرانشیز سهم بیمه‌گزار یا بیمه‌شده از خسارت است و مبلغی است که شرکت بیمه تعهدی برای آن ندارد. فرانشیز بیمه تکمیلی معمولاً بین 10 تا 30 درصد هزینه‌های درمانی است.
  • در صورتی که بیمارستان (طرف قرارداد یا غیر طرف قرارداد) با بیمه‌گر پایه قرارداد نداشته باشد بیمه‌شده باید فرانشیز (مبلغی به عنوان سهم بیمه‌گر پایه) را نیز شخصاً پرداخت کند.
  • حداکثر سن بیمه‌شدگان در بیمه تکمیلی دانا 60 سال است و این شرکت موافقت می‌کند بیمه شدگان بالای 60 سال تا 70 سال تمام را با 50% افزایش و افراد بالای 70 سال را با 100% افزایش در حق بیمه تحت پوشش قرار دهد. 

Written by on

بیمه شخص ثالث، یک پوشش بیمه ای است که برای تمام دارندگان وسایل نقلیه اجباری است. مطابق با قانون وسایل نقلیه در هند، شما نمی‌توانید بدون این بیمه در جاده‌های هند رانندگی کنید. با این که این طرح دارای مزایای زیادی است، اما تعداد کمی از مردم از مزایای آن آگاهی دارند.

Written by on

در اکثر اوقات قانون رسیدگی به تصادف خودرو در پارکینگ هیچ تفاوتی با تصادف در خیابان، بزرگ‌راه یا جاده ندارد و در هر صورت باید پلیس در جریان تمام حوادث قرار بگیرد.